Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Δεν Δοκίμασα Ακόμα...!





   Ο δάσκαλος ήταν γνωστός σχεδόν σ' όλο τον κόσμο. 
   Η επίσκεψή του στη χώρα ήταν γεγονός. 
   Είχαν κλειστεί 4-5 διαλέξεις και σεμινάρια από δύο πολύ γνωστές σχολές εναλλακτικών σπουδών. 

   Αυτό το απόγευμα ήταν η δεύτερη μέρα της συνάντησης 

με τον διάσημο δάσκαλο και μετά το τέλος της ομιλίας του θ' ακολουθούσαν ερωτήσεις, από τους θιασώτες συμμετέχοντες του  σεμιναρίου αυτογνωσίας και επίγνωσης.

   Ο καθοδηγητής επιλέγει στη τύχη ένα σηκωμένο χέρι. 

Με κεφάλι του δίνει το σύνθημα στον συγκεκριμένο  μαθητή να κάνει την ερώτηση. 

- «Θα ήθελα να μάθω, αν θα μπορούσατε να πληροφορήσετε,   τι συμβαίνει σ’ έναν φωτισμένο άνθρωπο, μετά θάνατο;»


-«Πως να ξέρω;» αποκρίθηκε δάσκαλος.


-«Μα είσαι δάσκαλος, είσαι ένας φωτισμένος...» ακούστηκε ν' απαντάει η φωνή και κάποια κεφάλια γύρισαν...


-«Βεβαίως αγαπητέ μου, τουλάχιστον έτσι μου λένε... όλοι,  ίσως και φωτισμένος...  έχετε δίκιο είμαι δάσκαλος,  αλλά όχι νεκρός δάσκαλος!»



Περισσότερες "Ιστορίες Ζεν" 
 
Αν θα είμαστε μέσα ή έξω από τον κύκλο είναι στο χέρι μας
Όταν άρχισα να νοιώθω
 Τι είναι εγωισμός
Ο καθένας θα επιλέξει το δικό του δρόμο
Για να πετάξεις πρέπει να ξεδιπλώσεις τα φτερά σου
Μπορείς ν' αλλάξεις το πεπρωμένο ;
Η καλή τύχη και η κακή εξαρτάταιΜπα... Αλήθεια
Η διάλεξη
Να φροντίζετε για τις πέτρες πρώτα 
Εσύ ακόμα την κουβαλάς
Εγώ είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ

  Neo Perasma  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου